Search This Blog

Dobrodosli!

Ovaj blog je namenjen kuvarima pocetnicima, kao i onima sa iskustvom.Trudicu se da svaki recept detaljno objasnim i upotpunim slikama.
Oni koji do sada nisu kuvali moci ce da uz pomoc ovog bloga savladaju prve korake, a nadam se da ce i ostalima neki od saveta koristiti.
Ostavite svoje komentare, predlozite nesta novo i hajde da razmenimo iskustva. Volela bih da procitam i komentare nasih muskih kolega, jer im pripada titula najboljih kuvara.
Ako vam se svidjaju recepti, lajkujte i serujte, i budite stalni citalac bloga. Tako cemo ga zajednicki izgraditi. Hvala.
Aleksandra Petrovic

Nov 20, 2016

Novi pocetak!

Zdravo!

 U oci Aranjdjelov - dana, nase Krsne Slave, resila sam da zapocnem pisanje bloga petnaest minuta posle ponoci. Posto sam sredila vizuelni izgled bloga, onako,  domacinski, nisam mogla da odolim a da ne napisem nekoliko redaka  dobrodoslice - veceras meni, a i svima  vama koji budete citali ovaj post.

Sta god radili u zivotu i ma koliko obaveza imali, jedan posao je siguran - posao kuvarice. Sigurna sam da mnogi od vas odu na spavanje pitajuce se sta cemo sutra da ubacimo u serpicu, jer se i ja to stalno iznova pitam. Neka jela se vrte stalno u krug, i uglavnom mali broj stalnih namirnica dominira na ovaj ili onaj nacin pripremljene. Ja cu se truditi da to promenimo i da sto vise novina unesemo u nase kuhinje!

Ja cu sutra umesiti Slavski Kolac i Koljivo ( Zito) i time cu zapoceti objavu recepata i saveta kako da dekorisete Zito i Kolac i kako da napravite ukrase od testa.

Iskreno se nadam da ce ovo biti  lep pocetak naseg dugog prijateljstva.


No comments:

Post a Comment